INEKOmentáre: O prepoisťovacej kampani 2012

Alžbeta Lozovská, Pravda:
Pripravujeme material o tom, ako poistovne superia o klientov, ake kampane robia a pod. Zatial mam konkretne cisla len od VsZP, ktora na tohtorocnu kampan dala cca 420 tisic eur. Minuly rok to bola cca polovica z toho. Odovodnuju to tym, ze teraz maju aj TV a rozhl. spoty, novu www stranku, a pod. Cakam na odpovede od ostatnych poistovni, ale moj predpoklad je taky, ze u nich to bude pododne. Mohli by ste, prosim, odpovedat na nasledujuce otazky?
1. Je ten predpoklad podla Vas spravny? Snazia sa tento rok poistovne “usilovnejsie” ziskat pre seba klientov?
2 . Ak je to tak, suvisi to podla Vas so zamerom vlady vytvorit jedinu statnu ZP?

Dušan Zachar, INEKO:
V doterajšej histórii prepoisťovacích kampaní zdravotných poisťovní nikdy neboli do nich priamo vtiahnutí politici v takej miere ako v súčasnosti. Je dosť pravdepodobné, že masívna reklamná kampaň súvisí s rôznymi politickými vyhláseniami reagujúcimi na deklarované plány vládnucej strany vytvoriť systém s jedinou štátnou poisťovňou. Súkromné zdravotné poisťovne sa preto pravdepodobne domnievajú, že musia týmto politickým plánom a vyhláseniam čeliť o to masívnejšou kampaňou a VšZP zasa môže cítiť šancu nákladnejším marketingom vyťažiť z tejto politikmi vytvorenej situácie čo najviac prihlášok.

Z komentára bolo citované 8.9.2012 v článku denníka Pravda.


 
 

 
Copyright © 2019 Dôvera | Powered by Cyclone3 XUL CMS